CleanCampagne op tenue FC Groningen

31 oktober 2014

CleanCampagne op tenue FC Groningen

Kijk voor CleanCampagne 2018 op cleancampagne.nl

De komende zes wedstrijden prijkt het logo van de CleanCampagne achter op de shirts van FC Groningen. Aanstaande zondag, tijdens de wedstrijd tegen NAC Breda, speelt de FC voor het eerst met dit logo en hopelijk geeft dit de spelers voldoende inspiratie om de ruime bekerwinst tegen Flevo Boys een goed vervolg te geven en de drie punten in de eigen Euroborg te houden.

De CleanCampagne is een van de projecten van de Energy Valley Topclub, waarvan het logo normaal gesproken achter op de shirts van de Trots van het Noorden staat. Alle projecten hebben als belangrijkste speerpunt duurzaamheid. De Energy Valley Topclub heeft zich ten doel gesteld het MKB bij duurzaamheidsprojecten te betrekken. Het beschikbaar stellen van de achterzijde van het shirt aan de CleanCampagne moet daaraan bijdragen en daarnaast wil de Energy Valley Topclub de naamsbekendheid van de projecten vergroten.

CleanCampagne
De CleanCampagne stimuleert het MKB om de bedrijfsvoering resultaatgericht te verduurzamen. Deelnemende bedrijven krijgen actieve ondersteuning van een Clean Coach, onder meer met advies over energie- en kostenbesparing. Bij succesvolle inspanning kan het bedrijf via de bij de CleanCampagne aangesloten sportclubs (FC Groningen, Donar, Abiant Lycurgus en Nic./Alfa-college) in aanmerking komen voor gratis publiciteit.

Deelnemen aan de CleanCampagne?
U kunt zich aanmelden via www.evtc.nl/CleanCampagne. De Clean Coach maakt dan met u een afspraak voor het scannen van uw bedrijf.

De initiatiefnemers van de CleanCampagne zijn Energy Valley Topclub, Natuur en Milieufederatie Groningen, SynerMediaGroep, Provincie Groningen en Gemeente Groningen. De CleanCampagne maakt onderdeel uit van het uitvoeringsprogramma van de Energy Valley Topclub.